Banner

Memnuniyet Araştırması Sonuçları

Belediyemiz Tarafından Yaptırılan Memnuniyet Araştırmasının Sonuçları Açıklandı

Iğdır'da son 5 yıl içerisinde Belediyemizin yapmış olduğu hizmetlerin değerlendirilmesi açısından yapılan memnuniyet anketinin sonuçları açıklandı. 14 mahallede  saha araştırması, 1052 kişi ile hanede yüz yüze görüşmeye dayalı şekilde yapılmıştır.

 Yapılan anketin sonuçları aşağıda yazıldığı şekildedir.

  • Iğdır Belediyesinin önceki yönetimleri ile şu anki yönetimini hizmet açısından karşılaştırmanızı istersek tavrınız ne olur? Sorusuna cevap verenlerin sadece % 9,3’ü mevcut yönetimin kötü olduğu yanıtını vermişler.

  • Iğdır Belediyesi hizmet sunarken mahalleler arasında ayrım yapıyor mu? Sorusuna cevap verenlerin  %78,4 ile büyük çoğunluğu hayır yapmıyor cevabını vermişler.

  • Iğdır Belediyesinin şeffaf ve hesap verebilir nitelikte olduğunu düşünüyor musunuz? Sorusuna cevap verenlerin sadece %27,7'si hayır cevabını vermiştir

  • Iğdır Belediyesi yönetiminin sizi temsil ettiğini düşünüyor musunuz? Sorusuna cevap verenlerin % 67,6'sı evet yanıtını vermişler. 

  • Genel olarak Iğdır Belediyesinin hizmetlerinden memnun musunuz? Sorusuna ankete katılanların sadece %28,1'i hayır cevabını vermiştir.

  • Iğdır’da yaşamaktan mutlu musunuz? Sorusuna ankete katılanların %78,8’i mutlu olduğunu belirtmiştir.

  • Iğdır Belediyesinin hizmetleri hakkında bilgi alabiliyor musunuz? sorusuna ankete katılanların %65'i hayır cevabını vermiştir.

  • Size göre belediye hizmetleri açısından Iğdır ilinin en önemli 1. Sorunu nedir? Sorusuna cevap verenlerin büyük çoğunluğu, % 41 ile yol/asfalt/kaldırım derken, %24,2’si çöp ve temizlik, %21,3’ü altyapı /kanalizasyon/ içme suyu demiştir.

  • Size göre belediye hizmetleri açısından Iğdır ilinin en önemli 2. Sorunu nedir? Sorusuna cevap verenlerin, %29,5’ yine alt yapı, kanalizasyon  ve içme suyu derken, %19,3’ü çöp temizlik hizmetleri, %16’sı yol, asfalt, kaldırım, dedi. Geriye kalan %35,2’lik kesim park, sportif faaliyet, yardım, toplu taşıma, eğitim ve kültürel faaliyetler, çarpık kentleşme, otopark, sağlık hizmetleri gibi sorunlara yer verdiler.

  • Iğdır Belediyesinin 1. Öncelikli olarak hangi konulara önem vermesini istersiniz? Sorusuna ankete katılanların %52,32'ü çöp, temizlik, park, bahçe gibi hizmetlere önem verilmesini söylemiştir. 

  • Sizce mahallenizin en büyük sorunu nedir? Sorusuna cevap verenlerin %27’si temizlik, %26’sı altyapı %25,1’i yol derken, geriye kalan %21,9’luk kesim, imar, yeşil alan, su, sağlık hizmetleri, ulaşım, işsizlik gibi sorunlardan şikâyetçiler.

  • Mahallenize 1. Öncelikli olarak yapılmasını istediğiniz hizmet nedir? Sorusuna cevap verenlerin büyük çoğunluğu %39,8’ile Yeşil alan ve park derken %35,1’i yol ve kaldırım dediler.

  • Son 1 yıl içinde belediyenize bağlı herhangi bir birime başvurdunuz mu? Sorusuna cevap verenlerin % 74,4’ü hayır cevabını vermiştir.

  • Belediyeye başvuranların, belediye personelinin vatandaşa karşı tutumundan memnun musunuz? sorusuna katılanların % 24,5'i memnun olmadıklarını söylemiştir.

  • Iğdır Belediyesine ilişkin bir şikâyetiniz var mı? Sorusuna cevap verenlerin %56,8’i hayır derken, % 43,2’si evet yanıtını vermiş.


1570
  • Iğdır Belediyesi

    Bağlar Mahallesi. Atatürk Caddesi. No.1

    0476 227 6553-54

    bilgiedinme@igdir.bel.tr

  • Sosyal Medya

  • Bizi Takip Edin

    • twitter facebook